fredag 2. mars 2012

Mine kjære puser

Velkommen innom igjen.
I kveld skal du få hilse på pusene mine.

Dette er Suzi:


Hun fikk jeg av min søster for over 10 år siden.
Vel, jeg fikk hun og broren, men dessverre så døde han etter 5 år.
Suzi er no på sine gamle dager blitt veldig inne pus.
Hun går ut når hun må. Ellers ligger hun i sofakroken sin og sover.
Eller så ligger hun i armkroken min å maler.
For rundt 5 år siden ble hun mamma.
Dette er hennes barn:



Teo og Tweedy.
Teo (den svarte) er en helt spesiell katt. 
Mat-far er hans favoritt person her i huset. Og grunnen er den at når Teo var nyfødt, så avviste Suzi han, og da var det samboer som matet han.
Så når mat-far er hjemme, har jeg ikke mye å stille opp med.
Det beste Teo vet er å finne nye soveplasser her i huset.
Når det gjelder mat, så spiser han alt han får.
Så han er et mat-vraket, eller kanskje jeg skal kalle han et søppel spann. :)
Tweedy er også spesiell. 
Hun tror hun er hund. :)
Hver gang jeg skal et eller annet (hente posten, gå på toalettet) så følger hun etter,
nett som en hund.
Hun er dessuten svaksynt, så vi har endel latter her i huset.
Spesielt hvis vi har flyttet på noe her. Stakkar jento.
Det beste Tweedy vet er å få ligge oppå meg.
Ja, no lurer du vel på det.
Når jeg ligger på sofaen eller i sengen, så ligger jeg på siden. Og da er hun kjapp med å komme å legge seg. 

Håper du har kost deg litt.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar