torsdag 8. mars 2012

Kvinnedagen


Gratulerer alle damer med dagen i dag.
Min kjære samboer sa til meg at jeg måtte passe på potetene.
Ok, men hvor skal du?
Han bare gliste og sa at han skulle ut en tur.
Ok, sa jeg og fortsatte å strikke.
Etter en stund kom han hjem med 2 pakker, og sa:
Værsågod og gratulerer med dagen.
Hæ, sa jeg. Du har bomma med en dag.
Neida, i dag er kvinnedagen og i morra er din dag så her har du pakke fra meg og pusene.
Og se hva jeg fikk:

En ny skriver.
Og denne er trådløs.

Og grunnen til at han kjøpte denne er enkel:
Hver gang han skulle skrive ut et eller annet, så måtte han låne min pc,
og da var det mye styr med ledninger og flytting av pc.
For vi fikk ikke legge inn skriveren på hans pc. 


Også fikk jeg en ekstern cd spiller:



Cd spilleren som er på pc`en min er kaputt.
Den virker når den har lyst, så jeg har vært temmelig frustrert.
Så hver gang jeg skulle brenne bildene og annet på en cd, måtte jeg inn på hobbyrommet, starte den stasjonære pc.
Også har han slått 2 fluer i en smekk, han har ikke cd spiller på sin pc,
så da kan han bruke min. 

Så over til noe annet. Nemlig håndarbeid.For en tid tilbake , kjøpte jeg noe garn:



Som bare har lagt i skuffen.
Men så fant jeg ut at dette kan jo bli et bra pledd/teppe.
Som tenkt, så gjort:


Dette skal jeg ha selv, så det er et sånn "inni-mellom" prosjekt.

Jeg begynte på et pledd/teppe, men så gikk jeg tom for garn


Temmelig irriterende.
Men har bestilt nytt, så no håper jeg at det er kommet i butikken. 

 Hadde besøk av min ste-datter og samboer i kveld.Samboeren min ble klipt, mens jeg og Andrè satt i stuen og pratet.


Jeg sa at jeg hadde skrevet en novelle som var et skole-prosjekt,
og spurte om de ville lese den.
Som du ser av bildet, så ville de det.
De likte novellen, fikk god tilbake melding.
STOLT.

Min venninne Babsy har også lest den, og disse 3 sa at jeg måtte fortsette med å skrive.

Sånn Babsy, da har jeg bogget igjen.
Er vist helt inne i blogging enno!


Håper du har kost deg litt.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar