mandag 26. mars 2012

Marius-genser

Jippi.
Ser ut som om handarbeids tørken er på bort fra meg.



Marius genseren har jeg kost meg med de siste dagene.
Og jammen meg var det gøy å strikke mønster igjen etter mange år.


No er jeg skikkelig stolt av meg selv.
Kava og slet med vrangborden og den hersens rund pinnen, men den kom seg til slutt,
og da gikk jeg over til større pinne. TYPISK



Begynte på ene er armen nettopp, og skal begynne på den andre no etterpå. Jeg liker å strikke begge armene samtidig, for da får jeg økingene på samme plass
.
Forresten så strikke jeg i str 8 år, til et 8 års barn.
Syntes den virker stor, men vi får no se når den blir ferdig.

Her ser dere "nipset" som jeg bruker til strikkingen.


 Veldig greit å ha orden i sakene.
Disse nydelige/nusselige omg delerne fikk jeg av Vibbedille.
Vi var advents kalender venner i desember 2011

Og de er flittig i bruk.

Har endelig slet meg gjennom bok nr 1 i bok 5 av Sagaen om Isfolket.
Den var litt kjedelig, men tok seg opp på slutten.
 Egentlig så er jeg ikke noe lesehest. før leste jeg 1-2 bøker i året.
I fjor leste jeg 8 bøker, tror jeg det var.
Og hittil i år holder no på med bok nr 12.
Da teller jeg 1 bok av isfolket som 2, siden det er 2 bøker i en.
Hehe. Håper dere forsto den !

Ja det var litt fra meg denne gangen.

Håper du har kost deg litt.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde 

1 kommentar: