lørdag 3. januar 2015

Julegaver 2014

Heisann igjen.

Godt nyttår.
Håper du har hatt en fin nyttårs feiring.
Det hadde jeg.

No vil jeg vise hva jeg fikk til jul (2014)

Det første jeg vil vise er dette;

Fikk speilrefleks kamera av mannen!
Så no må jeg lese og studere og finne utav endel.
Men er veldig glad.


Det å vise hva jeg fikk, og rangere etter 
hva jeg ble glad for er jammen meg ikke lett.

Så her kommer resten av hva jeg fikk, bare sånn i tilfeldig rekkefølge.

Dette settet består av;

Serveringsbrett, kopp og skål med fat.

 
Jeg liker motivet.
Men vi har hatt en liten diskusjon her om hva motivet er!
Er det ulv eller er det snø rev?

Kanskje du vet det??



Litt jule-stæsj fikk jeg også;
 

Gleder meg til å sette denne i vinduet.
1ste søndag i advent 2015.

Tror at disse er jule dekorasjon,
men er usikker.
Er jo flott å ha "stjerne" i vinduet!

Dette var en kjempe flott og spennende gave.


Fargen på bøtten er lime.
Den er dekorert, og inneholdt:
"nisse-luer" til å henge på treet,
strikka kjøkken klut,
og hjemmelaget karamell.


Lys med timer og dekorasjon

  Kjempe smart .
No slipper jeg å være redd for at jeg ikke har blåst ut lyset.

Mannen og jeg har i flere år ønsket oss bilde av døtrene hans.
I 2014 fikk vi det. 

Jeg fikk noen flere gaver;


 Som kommer etter hvert.
Noe pynte ting som jeg skal sette frem etter at jeg har tatt ned julen.

Fikk også dun dyne og pute.
Og senge sett.
Dette kommer senere.


Det var det fra meg denne gangen.

Håper du har kost deg, og at du setter igjen et spor etter deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar