søndag 11. januar 2015

Lek med foto apparat

Heisann igjen.

Først vil jeg fortelle deg at jeg har fått svar på 
mitt spørsmål ang dette settet. 



Det er ulv.


Som du vet, så fikk jeg  speilrefleks kamera til jul.
Og dette måtte jeg selvfølgelig teste.


Første som jeg testet det på var Gizze - gutten min.


Var ikke så lett å ta bilder av han.
Han elsker snø.
Men jeg er fornøyd med bildene.

Neste som måtte til "pers" var
Suzi- snuppa mi.
Hun var så absolutt ikke villig til å bli tatt så mange bilder av.


Tweedy - jenta måtte jo også foreviges.
Hun var det lettere å ta bilde av.

 
Da hun er blind, merket hun ikke så mye til blitsen.
Også elsker hun å bli dullet med.
Men det ser du jo.

Skulle ønske at jeg kunne få tatt bilder av Teo- gutten min.


Men han sovnet inn den 14. desember.
Savner han masse.


Det var det fra meg denne gangen.
Har endel jule-gaver (pynt) som jeg har fått på plass + 
litt handarbeid som jeg vil vise deg i neste oppdatering.

Håper du har kost deg, og at du setter igjen et spor etter deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar