fredag 27. april 2012

Nye klær og ny frisyre

 Hei på deg igjen.

I dag har jeg vært på shopping.
Skal i konfirmasjon på søndag og neste søndag, så da måtte jeg ha meg noe nytt.

Denne falt jeg for med en gang, men var usikker på om jeg skulle kjøpe den.

Mens jeg og den ansatte kikket på andre topper/tunikaer,fant jeg denne;


Og da jeg skulle i kassen å betale, fant den svarte/kvite veien også.*
Merkelig dette med at et plagg bare kan plutselig ligge på disken. *gliser*
Den var litt kort i lengden, så jeg har planer om å hekle en bord nede,
men det får komme senere.

Vel, da var klær`ne i boks, så fant jeg ut at jeg ville kjøpe meg ny negle-lakk.

 

Kan ikke huske sist jeg kjøpte meg negle-lakk.
Fant ut at denne passet godt til de nye klær`ne.
Jeg bruker ikke så mye "pynt" på neglene,
men om sommeren syntes jeg det er flott å få fiffe de opp litt, for da blir de lange og harde.
Dvs de knekker ikke så ofte.

 Så kom min kjære ste-datter på besøk.
Vel, vi traff henne på butikken og spurte om hun kunne komme å klippe meg.
Og det gjorde hun.

Jeg ble fornøyd.



Med denne frisyren kan jeg både se hverdagslig ut, og fixe slik at jeg er klar for fest.

Håper du har kost deg litt.
Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde 





1 kommentar:

  1. Gratulerer med fornyelsen :) Du kommer til å være kjempefin på søndag! Så kjekt å ha "personlig frisør". De vanlige frisørene er i allefall dyre nok.. God helg :)

    SvarSlett