torsdag 3. mai 2012

Konfirmasjon 29. april

Hei på deg igjen.

På søndag var det  konfirmasjonen til min flotte niese.

Jeg er ny strigla og klar for fest.

Konfirmanten venter:

 

Og endelig;


Her blir jenta velsigna, og er konfirmert.

Da er det klar for festen.
Vi fikk servert, eller rettere sagt så fant vi oss mat selv.
Koldt bord. Med nydelig god mat, hjemmelaget potetsalat og waldorf salat.
Før maten sang vi en sang.
Ble en skikkelig rar sang. Og etterpå viste seg av vi hadde sunget etter feil melodi.
Hehe. Alt skal jo ikke gå som smurt.
Men vi fikk oss vertfall en god latter.

Så var det fotografering:


Konfirmanten med alle sine søsken.



Konfirmanten med alle foreldre.



Konfirmanten .

Også klarte jeg å ta dette blinkskuddet:

 Konfirmanten med to nære venninner:



Av og til så sitter jeg å tenker på ting og tang.
Denne gangen lurer jeg på hva som er forskjell på hjemme-side og blogg .
Kanskje jeg skal finne utav det.
Vet du hva som er forskjellen??
Ja, det er rart hva man går rundt å tenker på.
Så var det nedtelling til nytt garnkjøp.


Sokkene er ferdig. Brukte 1,5 nøster med garn.
Så da er det bare 4,5 nøster igjen før nytt garn kjøp.

Men....

Jeg strikker jo på et teppe;



og aner ikke hvor mye garn jeg har brukt her.
Har veid det, og  den er 66 gram.
Vil det da si at jeg har brukt 1 nøste + litt til???
Hehe.
Uansett så er jeg snart ferdig med ihvertfall et par garn nøster.
Kanskje jeg kan kjøpe mer garn. (Jippi)


Det var litt fra meg i denne omgang.Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.

Håper du har kost deg litt.
Ønsker deg og dine en koselig og kreativ uke.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde 


1 kommentar:

  1. Så fine konfirmasjonsbilder. :) Og de teppene med heklahjerter som du har laget, var jo bare helt fatastisk fine! Det kunne jeg gjerne ha tenkt meg å vite hvor du har funnet oppskriften på. :)

    SvarSlett