onsdag 18. april 2012

Garn nedtelling og broderi


Heisann igjen.

En ny oppdatering kommer her.Begynner å bli en vane dette. "gliser"
Men denne gangen har jeg litt problem med hva jeg skal begynne med,
 og hva jeg skal ha som tittel.
Det med tittelen finner jeg nok utav.

Men tror jeg begynner med Tweedy.
Mannen har funnet ut at han kan gi henne p-pille på sin egen måte.
Hvitost er hun veldig glad. Så han gir henne noen biter:



Venter på "snop her.
 

Han "pakker"  inn pillen og vips så har hun fått i seg pillen.
Han er temmelig stolt av seg selv.

No lurer du nok sikker på hvordan det går med broderiet og nedtelling til nytt garnkjøp?

Vel det skal du få vite, men først bil jeg vise deg dette;


Det er et teppe som jeg begynte på i beg av mars, men er ikke fornøyd, så dette rekker jeg opp og bruker garnet på et annet teppe.
Vet ikke hvor mange nøster jeg har brukt på dette, men det er nok sikkert bare 1 tilsammen.
Skal bruke dette teppe som sånn "bruk-opp-garn" prosjekt.

Så over til garn-nedtelling;



Mannen fikk seg et par nye sokker.
Det ble litt garn igjen, men han godtok at det var 2 nøster jeg hadde brukt.
Så da har jeg brukt 2 nøster og har bare 4 nøster til før nytt garnkjøp.

Jeg har brodert også;
No er det grønnsaker som skal broderes.
 

Det er 2 purre-løker igjen, og noen røde bær(?) + etter-sting.
Mangler da bare vekten med frukt + borden.

Er kjekt med håndarbeid når jeg ikke må bli ferdig med det på en viss dato!
  No får jeg sette meg ned å strikke litt mer, så jeg kan bli kvitt litt mer garn!

Ja det var litt fra meg.Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.

Håper du har kost deg litt.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar