søndag 15. april 2012

Jeg har brodert

Heisann igjen.

En liten oppdatering kommer her.

I dag har jeg hørt på lyd bok, og brodert.
Så ble krukken ferdig, mangler bare bien, men den tar jeg senere.
Utrolig kjekt å brodere, men jeg merker at jeg blir ganske lei etter noen timer.



Da jeg kjøpte garn til Marius genseren,
lovde jeg mannen at jeg skulle strikke opp like mange nøster som jeg kjøpte.
Jeg kjøpte 11 nøster, og satt igjen med 3.
Dvs at jeg må strikke opp 8 nøster.
Og jeg er godt i gang:


Et par sokker til mannen, og da forsvinner det 2 nøster.
Da er det bare 6 nøster igjen. Hehe.
Skal nok klare det kjapt.

Ja det var litt fra meg.
Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.

Håper du har kost deg litt.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.

Klemz  fra Hilde 


5 kommentarer:

  1. Jeg bruker å høre på lydbøker når jeg hobbylerer. Det blir liksom dobbelt så koselig.:)

    Har du noen lydbøker å anbefale?

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  2. Så koselig broderiet ditt er :D Har sjelden tålmodighet til å brodere :D
    Litt av en avtale med mannen :D Men lurt i forhold til garnlager :)

    Ha en flott ny uke :D

    SvarSlett
  3. Så koselig broderi! Det er lenge siden jeg hadde den "dilla" nå! Men det er faktisk veldig kjekt når man holder på. Jeg har heldigvis ingen "garnavtale" med Min Kjære! Så lenge jeg ikke maser for mye om båtgreiene hans...

    SvarSlett
  4. hei hei
    nå har jeg åpnet blogger vår igjen

    http://guddingssnekkerbu.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hilsen på bloggen min - koselig med besøk.
    Broderi er fint, men også ett tålmodighetsarbeid. (og du minnet meg på ett påskebroderi som ligger her ett sted). Ser ut som broderiet ditt blir veldig fint når det blir ferdig.
    Ikke dumt med garnavtaler med mannen:)

    SvarSlett