fredag 2. februar 2018

Januar 2018


Velkommen til meg . 🙋

❤💗❤

I Ă„r har jeg mange planer.

Å fullfĂžre samstrikking fra 
Bittas strikkekalender 2018 - hver mÄned
FullfĂžre Votte og sokkealong 2018 - hver mĂ„ned.
Ikke ha ufoer( uferdige objekter)
FullfĂžre planene mine.
❤💗❤

Det kommer nok flere planer etter hvert.

❤💗❤
Dette er hva jeg har har fÄtt gjort i januar:

Blokket et sjal for fĂžrste gang
Jeg syntes det sĂ„ rart ut.
Men det er fÞrste gang, sÄ jeg finner nok utav det.

Resultatet:
Er ganske fornĂžyd med resultatet.
Og bruket det ofte, no i disse kalde dager.
samstrikking Bitta januar

Ufo fra 2017:

Begynte pĂ„ disse , som jeg hadde tenkt som julegave, 
men fant tidlig ut at de ble for store.
SĂ„ jeg strikket de ferdig no i januar, og de tilhĂžrer mine fĂžtter.


 Votte og sokkealong 2018;

Silver Dream Socs
Strikket i Baby ull.
I Votte og sokke alongen fĂ„r vi et mĂžnster pĂ„ votter og et pĂ„ sokker +
et alternativ.
❤💗❤
 PĂ„ slutten av denne mĂ„neden meldte jeg meg inn i en ny along.
Fargealongen .
Denne mÄneden var fargen blÄ.
SĂ„ da fant jeg ut at de sokkene passet.

💗

Jeg har heklet en gardinkappe og strikket en klut ogsÄ,
men de fÄr du se i neste oppdatering.
😀

Det var det fra meg i denne gang.
HĂ„per du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, sÄ iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 
💗


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar