onsdag 31. januar 2018

HĂ„ndarbeid 2017 - igjen

Heisann igjen.

🎀

Siste del.
Det er endel ting jeg har laget i 2017 som jeg ikke kan vise, 
pgav at den ekstra harddisken min har tatt kveld. 😡

Men resten kommer her;

Tova tĂžfler.
Hyme lue.

Strikket marius-lue pÄ bestilling for min svoger;
Han hadde lyst at sĂžnnen som har marius genser 
(som jeg strikket)
ogsÄ skulle fÄ lue.
MÄ da ogsÄ fortelle at den fÞrst luen jeg strikket og vasket,
(sammen med andre ting i maskin)
ble ikke sÄ flott. Farger fra ander ting smittet av.
SĂ„ da jeg var ferdig med lue 2, ble den vasket for hĂ„nd. 😀

🎀

Strikket et par sokker i restegarn:

Alltid kjekt Ă„ bli kvitt reste garn.


Min kjĂŠre venninne fikk dette;

Og en julelĂžper 
 heklet fra mĂžnster i Familien.
Det var det jeg kunne vise deg.
HÄper pÄ Ä fÄ fikse ekstra harddisken,
da kan jeg vise mer.

Da er jeg klar for 2018;

Dette er en av de prosjektene jeg har i 2018.
HĂ„per du vil fĂžlge meg videre.

đŸ’„đŸ’„đŸ’„

HĂ„per du har kost deg inne hos meg.

Legg gjerne et spor etter deg, sÄ iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar