søndag 20. mai 2018

Alonger februar til april

Velkommen til meg . 🙋

Jaha. 
No er det lenge siden jeg har vært her.
😏
❤💗❤

Har du savnet meg?
? ?


Mine  planer i år;

 Å fullføre samstrikking fra 
Bittas strikkekalender 2018 - hver måned
⇒ Fullføre Votte og sokkealong 2018 - hver måned.
⇒  Farge alongen ; Håper å fullføre den.
⇒ Ikke ha ufoer( uferdige objekter)
⇒ Fullføre planene mine.
❤💗❤


Dette er hva jeg har har fått gjort siden sist:

⇒ Bittas strikkekalender 2018.
Februar - mars - april

Starry, starry night sett.
Halsen er strikket i Bambino garn på p nr 3,5
Garnet er bomull. Passer ikke til dette.
 Votter                                                     
Sokker
Vottene er strikket i blanding av Baby Ull/Baby garn & Mor Aase baby. På pinne nr 3.
Kjempe fornøyd.
Sokkene er strikket i Karisma garn på pinne nr 3 & 3,5.  Var skeptisk, men det gikk bra. Ble flotte herre sokker. 

Hmmm, julegaver ???

❤💗❤

 ⇒ Votte og sokke along 2018 - 
Februar - mars - april

Hmmm, julegaver ???

.❤💗❤

Fargealongen 2018
 .
Februar = kvit
mars = rød
 april = orange

I februar ble jeg endelig ferdig ned gardin kappene til stuen;


I mars fikk jeg strikket denne;

I april ble det disse sokkene;


Det var det fra meg i denne gang.
Jeg jobber med å lage en ny oppdatering,
da med hva jeg ellers har laget.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 💗


1 kommentar:

  1. Kjempemye fint du har produsert på noen måneder 😊 Synd at blogging er ikke minst kommentarer på innlegg går ned. Jeg elsker bloggen min, og er flink til å oppdatere, men jeg er blitt dårligere på å kommentere hos andre. Skal skjerpe meg, igjen!

    SvarSlett