lørdag 20. desember 2014

Mer jul


Heisann igjen.

Da vil jeg vise deg litt mer jul i huset.
Denne gangen er det litt nisser.

Mitt nisse hjørne:


Disse nissene skal stå rundt jule-treet.
Skal ta bilde når treet er pyntet.


Disse er ny-innkjøpt til i år.

Jeg er veldig glad i nisser.

 Jeg har endel "knuselige" nisser.

  Disse har jeg plassert i reolen.
 Mesteparten er gaver jeg har fått.Noen er kjøp,og noen er arvet.

 Nissemuser må jeg også ha.
 Disse fikk jeg i gave.

 Disse har jeg også fått .

 Jeg setter så stor pris på alle de flotte nissene jeg har fått.
 Jeg har 2 flotte lykter.
Det er ute-lykter, men jeg har de inne.

 Europris hadde masse flotte lys (kubbe-lys) og jeg kjøpte endel.
Men de blir brukt til pynt. 


 November kaktusen vår blomstrer.


 Selv i desember.

En liten historie om dette bildet:


I fjor ble vi kjent med en herlig familie da vi var på ferie i Østfold.
I år fikk vi mange fine dager sammen.
En av dagene var vi på kjøpesenter sammen.
Jeg måtte selvfølgelig innom en garn-butikk.
Der fant jeg mønster på nisselue. (som jeg har leita lenge etter)
Mammaen til disse to flotte ulve-barna ble straks betatt av luene.
Og jeg med min strikke iver, sa at jeg kunne strikke de.
Gjett om det var ei som ble glad.
Som sagt så gjort.
Og resultatet ble et flott jule kort til meg. 


Det var det fra meg denne gangen.
Håper du har kost deg.

Klemz fra Hilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar