fredag 26. desember 2014

Julefeiring

Heisann igjen.

Og vel overstått jule-feiring.
Håper at du hadde en flott feiring.

Her ser du nissene mine foran jule treet.

 


Jul aften:
Vi feirer julen sammen med svigerfar.
Jule-middagen =  røykt pinnekjøtt,hjemmelaget kålrabi stappe, poteter.
Svigerfar og mannen klar for å innta julemiddagen.
Det er jeg også.


Etter middag er det middags-lur på mennene.
Mens jeg, jeg var sammen med Gizze.
Først var vi på tur. Og koste oss.

Da vi kom hjem igjen, var det litt kos også gave-åpning for han. 

.
Han fikk åpne en gave.
Den inneholdt 2 kjøttbein, som han koste seg med.
Så var det mer kosing på oss.
Da jeg gikk hjem, fikk han et stort bein som han kunne kose seg med til matmor kom hjem.

Da jeg var hjemme hos meg selv, var det å ta på seg finklea igjen.
Finne foto apparatet, og gå opp til svigerfar for gaveåpning.

 Mannen fikk en flott kopp av dattera, med bilde av de 2 på.

Svigerfar fikk 2 nisser av oss.

 
 Som han ble veldig glad for. 


Hva jeg fikk til jul?

Det og hva jeg har laget, det kommer i neste oppdatering.

Da ønsker jeg deg og dine en fortsatt flott rom-jul.

Håper du har kost deg,

Juleklemz fra Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar