tirsdag 4. september 2018

Ferie 2018/2

Velkommen til meg . 🙋

😏
❤💗❤

Da jeg for tiden "jobber" med julegaver,
er det ikke mye håndarbeid jeg kan vise deg.
Men mer fra ferien min kan jeg vise deg.

Det er høner og haner og diverse fugler;


i lange baner.
Fikk ikke tatt bilde av alt.
Ble så forvirra av alle lyder.


Frøken Fagerås.
Hun besøkte oss hver dag.
Hun er mammaen til mine 2 prinser. 
Så når hun kom , da savnet  jeg ikke mine 2 , ikke så mye.


Vertskapet giftet seg , noen uker før vi kom.
Og da måtte jeg jo "lage" noe til de.



De likte gaven. 
💖Og det er jeg kjempeglad for.   💖

Denne sommeren fikk jeg hilse på 3 søskenbarn.
Som jeg ikke har hilst på før.


Utrolig kjekt å treffe de.
Hun ene har jeg hatt litt kontakt med via facebook, i ca 1 år.
Så det var kjekt å treffe ho i "live".
Oss 2 💖

Var kjempekoselig å sitte å prate sammen og bli kjent.
Så var det tid å ta bilde. 

 Det er ikke lett å ta bilde av en gjeng, 
som skal prate samtidig som det blir tatt bilder

Så jeg måtte bare legge ut endel bilder.
😅
Tusen takk .


Det var det fra meg denne gang.
Mer fra ferien kommer.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.


Klemz fra Hilde 💗


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar