lørdag 18. august 2018

Ferie 2018/1

Velkommen til meg . 🙋

Skal si tiden går fort. 
På tide å oppdatere igjen.
😏
❤💗❤
Da jeg for tiden "jobber" med julegaver, er det ikke så mye jeg kan vise deg.

❤💗❤
Så jeg vise deg litt fra ferien 2018.

Som vanlig er vi på ferieplassen vår.

Hun er alltid på plass.
Vakre Fagergås pusa.
Vår gode vertinne, på 4 ben.
💗



Grilling på gang.

Kari og Harry jobber med å grille.

Maten smaker godt.

💗
Etter maten kom vertinna på besøk.


Så vi damene hadde en koselig kveld.


Vi koste oss masse , 
med latter og koseprat.
 💗

Da verten kom hjem, 
gikk vi opp til "plassen" deres


Her er "sønnen" på gården.

💗
Han ville være med.

Masse kos fikk han,
Så han var fornøyd.

Jeg og Tassen.

Far og sønn.





Det var det fra meg denne gang.
Mer fra ferien kommer.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.


Klemz fra Hilde 💗



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar