lørdag 8. juni 2019

Baby

Velkommen til meg . ðŸ™‹

SÃ¥ kjekt at du tar turen innom meg igjen.
😘

Jeg kan endelig vise litt av hva jeg har laget til min niese`s lille datter.
Mønstret er fra Viking garn . 
Strikket i Viking garn Bjørk. Husker ikke hva størrelse på pinner
Jeg fikk i oppdrag å strikke hentesettet.
Dette settet ble valgt.
Mønstret er fra Sandnes garn - Tema24 . 
Strikket i Baby Ull Lanett. Strikket på pinner nr 2,5 & 3.

Jeg koste meg masse med å strikke dette settet.
Min niese ønsket seg (veldig mye) et teppe til babyen.
Og dette teppe ville jeg strikke, 
men min søster og niese fikk ikke vite at jeg strikket det
Mønstret er fra Sandnes garn.
Strikket i Baby garn Bjørk. Pinne nr 2,5

Så dette ble sendt til Østfold.
Gleder meg til å se den lille prinsessa i alt dette.
Baby sokker
 Mønstret er fra Drops design.
Strikket i Baby Ull Lanett. Pinne nr 2,5

Et par koskluter;
 Mønstret er fra Dendennis.
Heklet i Baby garn Bjørk. Pinne nr 2,5
Mønstret er fra jordmoderstrikk.
Heklet i Capri garn og Bambino garn. Pinne nr 2,5


Det var det fra meg i denne gang.
HÃ¥per du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde ðŸ’—

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar