mandag 11. mars 2019

Håndarbeid 2018 - igjen

Velkommen til meg . 🙋

Så kjekt at du tar turen innom meg igjen.
Men no kan jeg vise deg resten av det  jeg har laget i 2018.
Jeg har ikke vært så flink å notere hva garn / pinner jeg har brukt.
Eller hvor jeg har funnet mønsteret.
Men jeg skal prøve å forklare. 👍
Mønstret er fra Drops Design 
Pute strikket i Alaska garn. 
Husker ikke p.nr

Mønstret er fra Drops Design
Vanter strikket i Lima garn. 
Husker ikke p.nr

Løvfall sjal er et  kjøpemønster
Den ene av mine  kjære lille søster forelsket seg i dette sjalet.
(Dette fortalte hun meg x antall ganger.)
Strikket en i mørk grå og en i lys grå Alpaca .
Som min lille søs og niese fikk til jul.

Hjertevotter
strikket i Fritidsgarn 

Marius votter

Lima garn
Pulsvarmere

Heklet gardinkappe
Mønsteret er funnet i pinterest.

 Mønstret er fra Drops Design 
Glass brikker

Noen av klutene jeg har strikket
Resten kan du se i strikka kluter


Det var det fra meg i denne gang.
Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 💗



Det er ikke lett å huske  hva garn/ strikke pinner jeg har brukt.
 Eller hvor jeg har funnet mønsteret. hva mønsteret heter .
No i år 2019 håper jeg at jeg blir flinkere til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar