mandag 12. november 2018

Billy Boy og meg

Hei-sann igjen.
Og velkommen inn.
🎀

Jeg har tidligere lagt inn denne ;

Mine  planer i Ă„r;

 Ă… fullfĂžre samstrikking fra 

Bittas strikkekalender 2018 - hver mÄned

⇒ FullfĂžre Votte og sokkealong 2018 - hver mĂ„ned.
⇒  Farge alongen ; HĂ„per Ă„ fullfĂžre den.
⇒ Ikke ha ufoer( uferdige objekter)
⇒ FullfĂžre planene mine.
❤💗❤

Vel , jeg mĂ„ innrĂžmme det at jeg har dessverre ikke fullfĂžrt den.
Men jeg depper ikke for det.
Jeg har fÄtt laget endel, og masse julegaver.
Som jeg gleder meg til Ă„ vise til deg.

No er vi inne i  mĂžrke tiden.
Denne tiden liker jeg ikke sÄ mye.
Derfor er det kjekt Ă„ mimre tilbake til sommeren.

I sommer har jeg fĂ„tt badet litt. 
Utendþrs . 😋

Billy er min venninne sin.
Og litt min.
😋


 Bade tur i sommer  . 




Trenger ikke Ä si sÄ mye om disse bildene.
Slapper av litt 
MĂžte 


Denne gutten har kjent i snart 3 Ă„r.


Jeg er en "katte-person".
Likte egentlig ikke hunder.
Men etter Ă„ ha blitt kjent med denne gutten,
er egentlig hunder ok.
Men jeg vil ikke eie en selv, kjekt Ä lÄne en
og levere tilbake.

Det er litt mye jobb med hund.
Men koselig Ä "lÄne"

💗

Det var det fra meg denne gang.

HĂ„per du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, sÄ iler jeg inn til deg.


Klemz fra Hilde đŸ’—

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar