søndag 21. oktober 2018

Ferie 2018/4

                                      Velkommen tilbake til meg . 

Da kommer siste del av ferien min.

Det er kjekt å dele min ferie med deg.
Håper at du koser deg .


Er så fasinert av skyer

Det er ikke bare frk. Fagerås som kom på besøk til oss
Litt mer skyer.




 Veien opp til  ferien plassen min.

 Det var dårlig med korn åkrene i år.


Da nærmer vi oss paradis. Du ser det oppi der

Paradis



Vi satt å koste oss på verandaen, og plutselig kom regnet.

 
 Og da mener jeg plutselig. 



  Siste dag av ferien kom søskenbarn Nina og mannen , 
og ene datteren på besøk
Litt gøy med bilder må vi jo ha.
Ville bare vise at jeg er "liten".



Prøver å ta bilder igjen. ikke alltid like lett.

Siste familie bilde i år:

 



 På turen hjem, så jeg dette på himmelen.

Siden jeg er fasinert av skyer, måtte jeg selvfølgelig ta bilder.
Fasinerende syn.



Bildet er tatt gjennom bil vinduet;


 

 Det var det fra meg denne gang.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.


Klemz fra Hilde 💗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar