onsdag 7. desember 2016

Desember 2016


Velkommen til mitt lille hi.

Da er jeg tilbake etter noen måneder med pause.
Her hos meg har jeg gjort mye håndarbeid.
Ble faktisk ferdig med julegavene ganske tidlig i år.
 Så jeg kan ikke vise deg hva jeg har jobbet med.
Men litt julepyntet hus, kan jeg vise deg.

I reolen har jeg pyntet med små figurer.
Skal ta nærbilde av det, slik at du kan få se hvor flotte disse små figurene er.
Noen har jeg fått i gave, noen er fra min farmor og noen har jeg kjøp selv.

Buen mellom stuen og kjøkkenet er også pyntet


Julevinduer

Kjøkken vinduet.
Må nok ta noen flere bilder ser jeg.
Noen bilder om kvelden, når det er mørkt ute.
Da blir det nok bedre.

Stue vinduet

 Har 3 vinduer i stuen, men er ikke helt ferdig å pynte de 2 andre.
Denne vakre damen har jeg etter min farmor, så den er nok ganske gammel.
Har mistet brillene hennes. 
Hun gynger og nynner.

Litt pynt i gangen også.
Er ikke helt ferdig med pyntingen i  gangen enno.


 Jeg holder på med et Adventsmysterium , fra en blogg på Facebook.
Vi får mønster 2 ganger i uken.
Kan ikke vise deg dette, da jeg fant ut at dette kan jo bli en julegave.

Jeg begynte litt senere etter de andre, så jeg har endel å ta igjen.
Så no holder jeg på å strikke et mønster pr dag, til jeg er likt med de andre.


Inni mellom har jeg tenkt å hekle et teppe i reste-garn:




 Det er det fra meg denne gangen.

                                         Håper du har kost deg, og at du vil komme tilbake
                                                      Legg gjerne igjen et spor. Da blir jeg glad.

Klemz fra Hilde 🎅

2 kommentarer:

  1. Så koselig julehus du har Hilde ��������
    Klem fra oss på Fagerås ��

    SvarSlett
  2. Ser lovende ut den teppefirkanten :)

    SvarSlett