tirsdag 7. juli 2015

Fagerås

Heisann igjen.
Da kommer en ny oppdatering fra vakre Fagerås.
Disse 2 har vært faste gjester på hytta vår.
.

Den orange er Casper, vår pus.
Den andre er broren. Disse 2 er uadskillelige.


vakre barn som er fornøyd med genserne jeg strikket til de.

Iselin i prinsesse tunikaen sin         Varg i bil genseren sin




Fredagen var alle på plass,så da var det tid for grill kos.



Hus vertene disket opp med god grill mat,

og godt humør.

Det var mye latter og kos rundt bordet.


Det var mye hunder denne dagen.
Tassen  
Som er fastboende fikk mye å følge med på.

Først kom det ene datteren med sin hund; 
En nysgjerrig liten sak.

Min søster og hennes datter kom med sine 2:
Som ville hilse på den lille saken

Og til slutt kom Isabell med sine 5.
Luna
Rollo

 Og Lille mor


 + 2 valper,
De skal jeg se om jeg får tatt bilde av  senere.



4 barn er det her også, som har funnet sammen.
Sander og Varg

Mina som koser seg med ene valpen.
Og Iselin som kikker på stjernene.

Isabel og Mina og ene valpen.



Isabel er faktisk i slekt med mannen min.

Hun er datteren til et av søsken-barnet hans.

Husverten og fruen



Flottere vertskap skal en lete lenge etter.


Nye venner får en også


Kristine.

Nabo fruene prater sammen


Og jeg fotograferer.


Mannen min har fått seg en ny venn:

Det var litt fra meg denne gangen.

Vet ikke om jeg får oppdatert mer før jeg reiser hjem.
Men det kommer mer utover ettersommeren.

Tusen takk for at du kikket innom meg. 
Håper du har kost deg.


Klemz fra Hilde







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar