torsdag 2. juli 2015

Fagerås

Heisann.

Så koselig at du kikker innom meg igjen.Her er min feriedagbok.Skal prøve å få oppdatert den en del ganger i løpet av ferien.


Jeg er på vakre Fagerås.

Det er 3.året vårt her.
Vi ankom kl 08.00 i går.
Fikk oss frokost da vi ankom.
Verten reiste på jobb og vertinna kom fra jobb.

Det ble litt kos med pusene, før vi la oss for å få noen timers søvn.





Lek i treet.

Høna og pus deler mat



Vertinna ble glad for sokkene


Tassen 




Etter noen timers søvn,var det klart for å starte ferien.
Dette er meg og ferie venninna mi.

Hun reiste hjem i dag.
Men vi fikk en flott kveld sammen i går og noen timer i dag.
Forresten, MASSE GRATTIS MED DAGEN; Kari.

Jeg fikk besøk av ei facebook venninne og mannen hennes:

 2 brødre som koser seg på fanget. 
Ludde og Casper.
Ludde tilhører min fb venninne og Casper er min.




Det var litt fra meg i denne omgang.
Kommer mer sener.
Ha en flott kveld.

Klemz fra Hilde





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar