søndag 29. desember 2013

Julen 2013 - del 1

Da er det vel på tide med en ny oppdatering fra meg.
Har hatt store problemer med å komme inn på bloggen min.
Men no fikk jeg endelig lov. Hehe
 
Denne gangen skal jeg endelig få vise dere hva jeg har laget til jul.
 
Det ble en del varme føtter dette året;
 
Noen tova;
4kant tøfler:
 

Skulle ordne opp i garn-kurven hvor alt garn til toving låg,
og der fant jeg et par som jeg ikke har tovet:

Dermed ble det et par til overs.
 
Prøvde med på et nytt mønster i år;
 
 

 
Strikket i fritids garn.
Greie å strikke. Men ikke lett å tove. 

 Så var det noen som fikk strikka sokker;
 
 
 
 
Litt variasjon dette året.
Ble litt kjedelig å bare strikke raggsokker.
 
 
Men selvfølgelig ble det raggsokker også;
 
 
Noen fikk også broderte bilder:
 
 


 
 
Votter og teppe:
ble sendt til Østfold.


De trenger det kanskje?
Er jo sååååååå kald vinter.
 
 
2 Tunikaer fikk jeg også strikket;


Gleder meg til å se de 2 jentene i disse.
 
Denne duen fikk seg nytt hjem i år;

 
Denne jule musen fikk også et hjem: 
 

Også har jeg laget dette lyste;


Vel ikke selve lyset da, men dekorasjonen.



Phu. Da gir jeg meg.
Har no holdt på i nesten en time.
Masse pop-ups og tull som skjedde mens jeg jobbet med siden min.
Tror jeg må levere pc`en til doktoren.
 
Håper du har kost deg, og legger igjen en liten hilsen.
 
Ha en fortsatt fin rom-jul.
 
KLemz fra Hilde.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar