fredag 8. november 2013

Ute på tur med Gizze


Heisann igjen!


Da er det vel på tide med en liten oppdatering fra meg.
Siden jeg ikke kan legge inn handarbeid for tiden, tenkte jeg at jeg skal vise deg bilder fra turer som jeg har tatt.

Dette er min tur kamerat.
Han heter Gizze og er 6 år.
Eieren er ei venninne av meg.
Når hun jobber på ettermiddagen, er det jeg som går tur med han.


Gizze og meg.

Nydelig høst dag.
Gutten i gresset.


Diverse bilder av Gizze.
  

 




På tur med Gizze og Line

 Gizze koser seg i gresset.

Line prøver å ta bilde av Gizze og meg.


Først snudde Gizze hodet vekk.
Så kikket jeg ned på Gizze:



Og til slutt klarte vi å se på fotografen:


 Jeg skulle også leke fotograf;
  Ser så vidt Line og Gizze

 Litt av golf banen.


 Klar for ny tur:

På tur på en av mange postveier.


Utsikt på toppen av veien.




 Dette er litt av hva jeg har gjort siden sist.
Vel, egentlig så har jeg gjort mer, men kan jo ikke vise alt.
Jeg har gjort ferdig endel jule-gaver, og har noen på pinne.


Håper du har kost deg og at du legger igjen en liten hilsen.

 Klemz fra Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar