torsdag 21. februar 2019

Sokker 2018

Velkommen til meg . 🙋

Så kjekt at du tar turen innom meg igjen.
Men no kan jeg vise deg julegavene jeg har laget.

Venninna mi fikk et "gavekort" av meg til jul 2017.

Der jeg lovde at hun skulle få vertfall 5 par sokker før 24.12 2018

Sokker jeg har laget  2018

Det er ikke lett å huske alle sokkene jeg har laget,
eller hva garn/ strikke pinner jeg har brukt
men jeg skal prøve 

Sokker med hullmønster.
Disse er fra votte/sokkealongen 2018.
Strikket i Tynn Silk Mohair/Baby ull. På p nr 3,5
Sokke par  til venninna mi.

Boann ankelsokker
Disse er fra Bittas Strikkekalender 2018.
Strikket i Bambino Ull. På p nr ?0
Sokke par  til venninna mi.

Sokker med mønster.
Disse er fra votte/sokkealongen 2018.
Strikket i Baby ull. På p nr ?
Julegave.
 Bosnia tøfler.
Eller er det bestemors tøfler?
Kjært barn har mange navn.
Uansett, så strikket jeg 3 par;
 Julegaver
Disse er strikket i Fabel garn.
Husker ikke p.nr
Disse er strikket i Mor Aase Superwash.
Husker ikke p.nr
Disse er strikket i ?.
Husker ikke p.nr
Har ikke notert dette. 😒

Sokker med skjellmønster.
Disse er strikket i ?.
Husker ikke p.nr
Har ikke notert dette. 😒
Sokke par  til venninna mi.
❤❤

Alltid kjekt å bli kvitt restegarn.
Så da ble disse født;

For endel år siden strikket jeg sokker til mannen.
Svigerfar likte de veldig mye.
Vel, da er det vel på tide at han får de til jul.
 Som tenkt, så fullført.
Julen 2018 fikk han styrbord/babord sokker.
Disse er strikket i Fabel garn, og jeg tror at de er strikket på p nr 3

Bure Sokker.

 Disse er fra Bittas Sokke bok.
Strikket i Fabel garn. På p nr ?
Julegave

👍Ferdig med julegavene 👍

Neida, 😈
Plutselig kom det et ønske om Marius votter/sokker.
Så da var det bare å "hive seg rundt" å sette i gang å strikke.
 Her er sokkene.
Tror de er strikket i Frøya garn. Men husker ikke pinne str.
Vottene kommer i neste oppdatering.

Alle gavene ble godt motatt.

Det var det fra meg i denne gang.
Jeg jobber med å lage en ny oppdatering,
da med hva jeg ellers har laget.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 💗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar