lĂžrdag 27. januar 2018

HĂ„ndarbeid 2017

Heisann igjen.

🎀

No vil jeg vise deg hva jeg har laget i 2017.

Inkludert julegavene.
Min bonus datter og hennes sĂžnn har bursdager i slutten av november og begynnelsen av desember.
SĂ„ da fant jeg ut at dette;

Nisse luer
var en perfekt gave til de.

Jeg har strikket endel ankelsokker;
Ankelsokker
Lille frÞken vÄr - Sensommer drÞm
Lille frĂžken sommer - Lille frĂžken hĂžst 
Disse ble julegaver.

Flere julegaver;
Bjarne sokker - Fergemannen sokker
Loke sokker - Yme sokker

Litt mer hva jeg har laget;
Jeg har lekt meg med noe som heter  "diamond-painting"
Utrolig kjekt. 
Kommer til Ă„ lage flere av dette i 2018.


Min venninne og jeg har en advents-gave deling.
Mine bidrag; 

Magnus Hagemus  fra Arne og Carlos,
som jeg har dĂžpt til Magnus Julemus.

SĂ„ strikket jeg en jule-kule:


Det var litt fra meg.

Det kommer mer snart!

Jeg har mer Ă„ vise deg. 

Det var det fra meg i denne gang.
HĂ„per du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, sÄ iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar