søndag 5. februar 2017

Håndarbeid 2016

Velkommen tilbake til mitt lille hi.

Da er jeg her igjen. 
No kan jeg vise deg håndarbeid jeg laget i 2016, som ble julegaver.

Min ene søster og hennes familie fikk strikka og tova sokker/tøfler,
og det glemte jeg selvfølgelig glemt å ta bilde av. 😒

⇘⇙


Min andre søster og min niese fikk dette av meg:



Til mitt søsken barn og hennes familie:
Fikk hver sitt håndkle med navn

Bonus barne barnet fikk dette.
 Et kose teppe og sokker

 Venninna mi fikk .
 Pulsvarmere og sjal.
Sjalet glemte jeg å ta bilde av. 
Jeg hadde endel håndarbeids oppdrag også.

Denne løperen begynte jeg på i 2015.
Pgav ulike omstendigheter ble den først ferdig i november.
Mottakeren var fornøyd.
Og det var også jeg.

Ferie familien min ønsket strikket votter til settet som jeg har strikket før:
(til barna)
Har fått et nydelig bilde ,hvor barna har å seg det jeg har strikket,
men legger ikke inn noe bilde, før jeg får OK fra foreldrene.


Mer oppdrag:

Disse er strikket etter mønster fra Drops;
Strikket i Alpha garn,
 Sokkene er strikket i Silja garn
 Lue og sjal
Dette garnet husker jeg ikke hva heter,

 
Håper du har kost deg, og at du vil komme tilbake
Legg gjerne igjen et spor. Da blir jeg glad.


Klemz fra Hilde

1 kommentar: