tirsdag 5. januar 2016

Jul 2015

Godt nyttår !


Litt mer fra jule pyntingen her i huset!

Jeg har endel sånne små-nisser ,
i keramikk (tror jeg det er)
Det er en flott blanding av nytt og gammelt.

Det er også endel stearin lys pynt.
Som jeg ikke tenner, men bruker som pynt.


Denne nisse-far har fulgt meg i mange år.
Han bare må frem hver jul.

Denne boken måtte jeg bare ha

Denne ligger no i advent-boksen min sammen 
med jule-filmene  og jule musikken.
Mannen i huset ønsket seg kun en sort jule kake

 Kokos makroner.

Så jeg laget de mens han tok seg en lur.

Han ble veldig fornøyd.

Jeg vil vise deg litt av hva jeg har laget som julegave.

 

2 kluter som er strikket etter Bitta`s design.

 Mannen ble bestefar 11.desember,
Dette var en gave til lille gutt.



Neste oppdatering blir av jule feiringen.

 
 Det var litt  fra meg i denne omgang.

Har mer jul å dele med deg!

Klemz fra Hilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar