søndag 29. mars 2015

Snart påske




Heisann igjen.

Så koselig at du kikker innom meg igjen.


Da nærmer påsken seg.
I dag er det palme-søndag og første sommerdag.

Jeg har pyntet litt;
 
 
Disse to kyllingene er jeg veldig glad i .
De fikk jeg av min nevø, som han laget i barnehagen.
Han er i dag 26 år.

Foto apparatet tar jeg med meg på turer jeg går.

Gizze og jeg hadde en kjempekoselig tur 
med min ste-datter og hennes hund.
 Først gikk vi en flott tur.
Så lekte vi oss med hundene.

Jeg tok masse bilder.
Det var kjempe-kjekt å få teste ut foto-apparatet.


Jeg er medlem i foto-klubben her i bygda.

Vi var ute en dag/kveld å tok bilder.
Jeg er jo ganske "grønn" når det gjelder nye apparat, 
så jeg var litt skeptisk.
Men jeg fikk masse hjelp, og lærte masse.


Jeg har vært lenge så fasinert av slike bilder;

 Og har lenge lurt på hvordan slike bilder blir til.
Det vet jeg no!
De 2 bildene over har jeg tatt!
Vel ikke tatt men fotografert.


  Det spirer i hagen;
 Denne gangen vil jeg vise deg denne .
Det kommer flere bilder senere.

Så var det over til handarbeid;

- tunikaen i Mini duett er snart ferdig.
mangler ermene 
 så er det å strikke de sammen med bolen.

- sokker til Fagerås madammen.
Det ene paret er ferdig.
Mangler hælene og resten på par nr 2.

Påske teppet er snart ferdig:

 Suzi må teste det;

Ser ut som at det er godkjent

 Jeg prøver på å hekle det sammen,
men det er ikke så lett.

 Det var det fra meg denne gangen.

Håper du har kost deg, og at du setter igjen et spor etter deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar