lørdag 13. desember 2014

Jul i huset

Heisann igjen.

Da er vi kommet til midten av desember, og jeg har ikke oppdatert på 4 måneder. Fy meg.
Men vil dele litt med deg i denne jule-tiden.

Det er jul i huset.

Dette er førjuls gaver jeg har fått av min gode venninne Line:

Nye gardiner til kjøkkenet,
en engel - som egentlig skal lyse, men må kjøpe nytt batteri,
og 4 advents krukker.


Jule gardiner og pynt i stuen 

 


 Advent staken, 

 
 og selvfølgelig;


I år måtte jeg bare kjøpe Jul i Skomakergata.
Selv om jeg er en godt voksen dame, 
så er syntes jeg at dette er tidenes julekalender.




 Det var litt fra meg i denne omgang.
Håper du har kost deg.

Legg gjerne igjen et spor etter deg, så kommer jeg på besøk.

Ha en fortsatt fin advents tid.

Klemz fra Hilde 


1 kommentar:

  1. Så koselig du har pyntet huset ditt til jul.Ha en flott helg

    SvarSlett