tirsdag 8. juli 2014

Strikka kluter (2014)

Heisann igjen.
Da vil jeg vise dere oppvask kluter jeg har strikket i år.

Siden jeg hadde endel garn med meg fra ferien,
måtte jeg jo fortsette å strikke på kluter som jeg skal levere.
Jeg begynner med å strikke videre på de mønstrene fra 2013.

Jeg begynte med denne:
Denne blir levert.

Neste klut som ikke tilhører meg:
Denne er egentlig gul.
Skjønner ikke hvorfor det blir så dårlig bilde.

Nye kluter:
En til meg og en som skal leveres.

 Denne blir levert.

2 kluter som også skal leveres:


Jaha, sånn er det.
Ikke bare bare å vise hva en strikker på.
når andre liker det også.
Da blir det lite på en selv.

Nest klut er heller ikke til meg:


Men så kom det første mønsteret i år;
Denne tilhører faktisk meg.

Så var det bare å vente på neste mønster.
Da var det bare å strikke en klut fra fjor-årets mønster:
Som tilhører meg.

Nytt mønster;
Denne tilhører også meg.

Så er det et mønster fra i fjor:
Som også tilhører meg.
Fant ut at jeg måtte bruke litt reste garn.

 Alle klutene er strikket i Tuva garn & pinne nr 3.

Det er kommet 2 mønster til, men de har jeg ikke fått begynt på enda.

Det var litt fra meg i denne omgang.
Ha en flott uke alle sammen.

KLemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar