fredag 28. februar 2014

 Heisann igjen.

Da var OL over.
Og jeg ble ferdig med OL prosjektet mitt:



Heklet i M&K Sommergarn, med heklenål nr 3,5.
Det gikk med 604 gr.
Jeg har ikke vært borti dette garnet før.
OG ikke kommer jeg til å kjøpe det heller.
Var et veldig "tungt" garn å jobbe med.
Det delte seg hele tiden.



Men eieren ble veldig fornøyd.
Og det er jo det som teller.

Jeg har ei niese på snert 10 år som ønsker seg pulsvarmere.
Og ikke sånn som alle har. som hun sa.
Etter endel prøving og feiling, kom jeg frem til dette;



Disse varmer nok godt.
Er jo stikket med dobbelt garn.

Jeg har noen strikka kluter som ligger oppå sofa-ryggen.
De fant Tweedy ut at var gode som hode pute:



Ups, der ble jeg tatt på fersken,gitt!

Ønsker dere en fortreffelig helg.

Håper du har kost deg inne hos meg,
og at du legger igjen en liten hilsen.
 Da kommer jeg på besøk til deg.

Klemz fra Hilde  

1 kommentar: