tirsdag 26. mars 2013

Litt mere fra meg

Hei sann igjen !

Da skal jeg vise dere litt om hva som ellers har skjedd her hos meg
.

Reolen min har fått en plante.


Og jeg holder på å fylle den opp:

Jeg har 4 porselens dukker og 3 av de er på plass.
Bilder av mamma har fått sin plass.
Enno er jeg ikke ferdig. Kan hende at jeg flytter og mixer på dette.
Er ikke helt sikker på hvordan jeg vil ha det.

Jeg kjøpte en ekstra plante og blomster potte som jeg hang opp i det midterste vinduet: 



Jeg har savnet pynte puter i sofaen.(De jeg hadde ble lagt vekk. De må fikses på og vaskes. )
Så jeg tok meg en tur innom Kid.
Og se hva jeg fant:


Jeg fant også gardiner i samme stoff og farger.
(
Bildet ser du lenger nede)

 Alongen som jeg er med i (DUGG) har tema mini-mars.
Jeg fant ikke så mange mini-nøster, men fant noen nøster som jeg hadde begynt på:

Og resultatet ble dette;
Strikka dukke-håndkle.


Og en kopp tue (kjøkken.klut) til meg selv;


Jeg har litt garn igjen, så det blir nok en kopp-tue (kjøkken klut).
Må bare tenke ut et mønster.

Julegaver er jeg også begynt på;
Jepp du leser rett.

3 par 4-kant tøfler er jeg begynt på.
Er no ferdig med den ene tøffelen på alle 3.
Jeg gikk tom for svart garn, så da måtte jeg selvfølgelig bestille nytt.
Får nok ikke garnet før neste måned.

I påsken har jeg planer om å sy gardiner;
De øverste er i samme som stoff som på putene.
Fant ut at de kom til å bli kjempe flotte i stuen.
 


Tok meg en tur innom Stoff og Stil sin side.Skulle egentlig bare kikke litt. Og det er egentlig farlig.
For plutselig fant jeg ut at jeg trengte nye gardiner til soverommene.
PÅ leting.
Og fant et flott stoff.
Bestilte 7 meter.
Etterpå tenkte jeg; hvorfor bestilte jeg  meter?
Trenger jo bare 5 meter.

I dag fikk jeg pakken.
Ojoj ojoj. Det stoffet var jo skikkelig flott.
Sa til mannen; Dette blir for flott til å sy å ha på soverommet.
Så det ser ut til at jeg kommer til å sy 2 sett meg gardiner til stuen.
Så da får jeg nok bruke noen av de "gamle" stuegardinene på soverommet.

Det var det fra meg denne gangen.
Håper du har kost deg og at du legger igjen en liten hilsen.
Da kommer jeg på besøk til deg.

 Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar