onsdag 26. september 2012

September...

Hei igjen.

No er det jammen meg lenge side.
September har vært en merkelig måned.
Både med gledens dag, og sorgens dag.

Min kjære ste-datter og hennes kjære giftet seg den 07.


Min samboer og jeg var forlovere.

Vi var nok like nervøse alle 4.
De ble ihvertfall gift. Og kjærligheten dem imellom lyser lang vei.



Hadde min lille niese på besøk en dag.

Vi koste oss med middag og snop. Så på tv og lekte litt.




Før vi besøkte bessen og besso, måtte hun mate nabo kaninen.


Det var en fin dag, og jeg trengte den,
for dagen før fikk vi melding om at ei nær venninne hadde sovnet stille inn,
 etter kort tids sykdom.

Så dagene har vært sånn opp og ned.
Og lite håndarbeid er det blitt.

Men siden mandag har jeg da fått gjort litt.
Jeg holder jo på med endel tepper, så no skal jeg vise dere hvor langt jeg er komt:

Teppe 1:

Som jeg lovde, her kommer bildet.


Teppe 2:

Er jeg også ferdig med.
Teppet nr 3


Mangler jeg noen ruter på.

Måtte prøve det på sofaen, og vips så la Suzi seg på det.
Så da er det vertfall godtatt.
No vet jeg at det skal ligge på sofaen.

Baby-vogn teppe nr 1 er jeg kommen så langt på;

 10 ruter er ferdig. Mangler 10 ruter, noen rundinger, noen hjerter og kanten rundt.
Planen er at jeg skal ha den ferdig denne mnd.

 Så vil jeg vise dere 2 av plantene mine, som jeg er skikkelig stolt av.


 Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.

Håper du har kost deg litt.

Ønsker deg og dine en koselig og kreativ uke.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.


Klemz  fra Hilde 

2 kommentarer:

  1. SKJØNNE HILDE:)
    GRATULERER NYDELIGT BRUDEPAR!
    DU PRODUSERER SÅ MASSE FINT!
    TEPPENE ER HELT FORTRYLLENDE!
    FIN KVELD TIL DEG HILDEMOR!
    KLEM FRA ELI:)












    1

    SvarSlett
  2. Det er rart at livet kan bestå av store kontraster noem ganger, det er ikke rart man føler det går opp og ned da. Det var veldig trist å høre om venninnen din! Teppene dine var veldig fine. Tenker de vil bidra tipl mye kos på høst- og vinterkvelder. Gratulerer til de nygifte :)

    SvarSlett