mandag 14. mai 2012

Litt fra meg

Hei på deg igjen.

Endelig på nett igjen etter nesten en uke uten.
Jeg fikk da gjort litt;
Fixa opp i pc`en.

Også har jeg og Tweedy kost oss.
Hun kan nemlig  "give me 5":

Og da vet hun at hun får koz.
Så hun kan  "give me 5" veldig ofte.

Får hun ikke respons, gir hun beskjed!

Så var det nedtelling til nytt garnkjøp.


Har funnet ut at jeg har brukt 2,5 nøster på teppet.
Så da er det bare 2 nøster igjen før nytt garn kjøp.
Men....


Jeg har strikket disse;


og da brukte jeg 6 nøster. Men kjøpte nye 6 nøster.
Også har jeg bestilt meg 10 nye nøster gjennom spar kjøp.
Samboer sa at det var ok, siden det er jule-gaver jeg kjøper garn til.
Snille mannen min.

Å legge opp på strikke-/hekle tøy når det er reklame på tv,
er ikke alltid så lett.

Plutselig kommer det reklame med masse tall,
og da går det som regel i ball for meg.
HEHE

Det var litt fra meg i denne omgang.

Gi meg gjerne en liten lyd, så iler jeg på besøk til deg.

Håper du har kost deg litt.
Ønsker deg og dine en koselig og kreativ uke.
Tusen takk for besøket, og velkommen tilbake.


Klemz  fra Hilde 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar