onsdag 6. februar 2019

Håndarbeid 2018

Så kjekt at du tar turen innom meg.
Jeg hadde så mange planer for dette året.
Men endel av planene legger jeg vekk.
Familien min vokser.
 Det kommer 3 nye små vidunder til sommeren.
Jeg har fått noen oppdrag. 
Som jeg gleder meg til å strikke/hekle.
Dessverre kan jeg ikke vise det til deg enda. 
Så da kan jeg vise deg hva jeg har laget i 2018.

Her ser du et sjal som jeg strikket til meg selv.
Dette sjalet heter "Pytt i panne"
Husker ikke hvor jeg har mønsteret ifra.
Strikket i Tynn Line & Tynn Silk Mohair på p nr 5.
Dette er mitt.


Den ene av mine  kjære lille søs,
ønsket seg en jakke til sin 50 års dag.
Tror at hun har snakket om denne jakken i et par år.
Da vi var på ferie i sommeren 2017, fant vi ut at denne jakken var på tilbud.
Så da kjøpte jeg mønster og garn.
Og vips, til hennes 50 årsdag i mai 2018 fikk hun denne jakken.
 
Jeg strikket en barnekjole til et søsken barn , 
som ville se hvordan mønsteret ble.
Den kjolen glemte jeg å ta bilde av.
Julegave 
Strikket i Air Drops.

Kjæreste votter, strikket i Lima garn


Det var det fra meg i denne gang.
Håper du har kost deg.
Legg gjerne et spor etter deg, så iler jeg inn til deg.

Klemz fra Hilde 💗

 Ps; Det kommer mer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar