lørdag 12. mars 2016

Siden sist.....


                                           Heisann.

                      Så kjekt at du kikker innom meg igjen..

Her er mine nye venner - hestene

Det er 5 hester i stallen, tror  jeg har alle her.

Dette er Bjørge gutt, den "største" i stallen.

Jeg fant ut at jeg ville prøve å strigle han (sammen med ei).
Det gikk faktiske ganske bra.
Når han rørte på seg, så gikk jeg vekk.

Fremdeles ikke helt trygg.

Min gode tur venn - Gizze.
 Denne gutten er bare god som gull.
 Jeg er ikke noe hunde-menneske.
men denne staselige karen har fått meg til å like hunder.
I allefall han.

Gizze og jeg går mange turer sammen,
og siden sist har vi fått oss tur-venner.

Hils på Billy.
Han og  Gizze liker seg på tur sammen.
Billy sin matmor ble jeg kjent med gjennom "dame-gruppen"

Her er de sammen.

 Casper og Jesper
Har full oversikt.
Det er full fart på disse 2,
skal utforske det meste.

Håndarbeid,

Dåpskjolen er jeg ferdig med.
Bilde kommer snart.

Jeg er ferdig med 2 bursdagsgave.

Og så har jeg begynt på en tunika til meg:


 Bilde kommer etter hvert.
 
Det var det fra meg i denne omg.
Plutselig er jeg tilbake.

Håper du har kost deg.
Legg gjerne igjen et spor, så kommer jeg på besøk.


KLemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar