fredag 22. mai 2015

Konfirmasjon

Heisann igjen.

Så koselig at du kikker innom meg igjen.
Da vil jeg vise deg noen bilder fra konfirmasjonen:

Jeg er fadder til denne flotte gutten.

* Konfirmanten
* Mamma og pappa
* Konfirmanten og foreldre.
Jeg tok over 250 bilder, men vil bare vise deg en liten brøk av de.

Mamma til konfirmanten og jeg har kjent 
hverandre siden en gang på 1980 tallet.
I 1999 ble vi på nytt kjent med hverandre,
og har siden dengang hatt et vennskap.

Da jeg fikk spørsmål om å være fadder,
var svaret enkelt.

Konfirmanten og meg.
(stolt fadder)



Konfirmanten og mormor

Mamma holder tale

Kaken


 Familiebilder

En flott søsken gjeng.

Mamma og hennes 4.




Det var det fra meg denne gangen.

Håper du har kost deg, og at du setter igjen et spor etter deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar