fredag 6. mars 2015

Håndarbeid


Heisann igjen.

Så koselig at du kikker innom meg igjen.
Denne gangen vil jeg vise deg litt av hva jeg gjør av håndarbeid .

La meg begynne med teppet mitt.
Jeg fikk ikke tak i mer garn.
Så jeg rekte opp halve teppet, og begynte på nytt.
 
Så jeg ble til slutt ferdig med teppet.
Phu.

Jeg holder på å strikke diverse;

- tunika i Mini duett
- sokker til Fagerås madammen.

Som jeg ikke vil vise til dere.
Det er pgav at jeg ønsker at de som skal ha det, 
skal se det ferdig.

Men jeg er litt stolt av at jeg har klart å strikke
å langt på disse sokkene;

 Så dette vil jeg vise deg.
Men de ferdige sokkene vil du få se etter at jeg har levert de.

 Jeg har heklet en duk til meg selv.

 Jeg meldte meg inn i en gruppe på Facebook.
Der var det mønster på 3 duker, som jeg var spent på hvordan såg ut.

Jeg begynte på en firkant-duk.
Jeg hekler i Gjestal Maxi garn og heklenål nr 1,5.
Fargen skal være mosegrønn.
Skal hekle de 2 andre dukene også.


Har også begynt på "påske-teppe" .

Husker ikke når jeg kjøpte dette garnet,
men fant ut at no var det på tide å bruke det.
Bruker heklenål nr 5.
Har heklet 4 "bestemor-ruter".
Vet ikke hvor mange jeg skal ha.
Jeg skal hekle til jeg er tom for garn,
så dette kan bli spennende.

Jeg har også en farge til;
tror fargen er burgunder.
Skal ta bilde av garnet til neste oppdatering.
 Det var det fra meg denne gangen.

Håper du har kost deg, og at du setter igjen et spor etter deg.

Klemz fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar