mandag 29. juli 2013

Ferie 2013 (del 2)

Heisann igjen!

Da kommer en  liten oppdatering fra meg.
Denne gangen er det del 2 du få se fra ferien vår. 

Vi var på besøk hos søskenbarnet og hennes familie.
Deriblant kattene;

 
Vel, katt og katt.
Jeg kaller de for gauper. ;)
 For disse kattene er ganske store.

Sønnen i huset har fått seg 2 marsvin:
 

 De likte seg bedre sammen inni buret, enn ute sammen med mennesker.
 

Tilbake til hytta, var det tid for å mate noen av dyrene;
 

Fikk da tatt bilde av 2 av kaninene.
De 2 andre gjemte seg når jeg åpnet luken.
 Hønene fikk også litt mat;

Så var det bare å sette seg i solveggen og kose seg med handarbeid.
 Jeg måtte bare ta bilde av denne skyen.
Den lignet så veldig på fjellet hjemme.

Ny dag og nye muligheter.
Lille Romeo kom på besøk igjen,til glede for barna på kolonien.:

 Full kontroll oppå mors skulder.

 Pusebarna skulle også vises frem.
 Lett måte å frakte de på .


Grilltid igjen;
 Verten og noen av barna står for grillingen.
Vel, han grilla, barna spiste.
 Bordekkingen;

 Ute i tunet koser vi oss hele gjengen.
Barna var ferdig å spise, så vi voksne koste oss.

 Småprat mellom verten og gjestene.

Det var det fra meg denne gangen.
Det kommer en ny oppdateringen av ferien min i løpet av snart.

1 kommentar:

  1. Det ser ut for at dere har hatt en veldig trivelig ferie med god familie og venner rundt dere - Koselig :-)
    Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett