lørdag 8. juni 2013

Ny bil

Hei sann igjen !
Da er det vel på tide å oppdatere igjen her.
Jammen er det meg 2 måneder siden sist.

Det har skjedd endel her siden sist.
Har gått turer med Gizze-gutten, gjort litt handarbeid og kjøpt ny bil.

Denne oppdateringen skal handle om den nye bilen.

Vi skulle inn å ha eu-kontroll på bilen.
Dette ville ta en time, så etter at vi hadde spist litt,
sa gubben at no tar vi oss en tur ut å røyke, og se på bruktbiler.
Vi skulle bare se, altså.
Og det gjorde vi til å begynne med.
Jeg så denne bilen først, og syntes den var flott, men gubben fant en som han likte.
Mens vi stod å kikket på bilen, kom selgeren ut.
Vi begynte å prate, og han hentet bilnøklene  til bilen gubben likte. Jeg satt meg inni, men likte den ikke.
 

Jeg sa at jeg likte bedre den andre bilenog da jeg satt meg inni den, var jeg og bilen solgt..
Dagen etter var vi inne å hentet bilen;


Gubben prøvesitter bilen.

Vi fikk prøvekjøre bilen, og gubben var meget fornøyd.

På vei hjem med ny bil:

Full konsentrasjon på meg.
Var rart å kjøre en annen bil.
Gubben fikk også lov å kjøre,
under tvil.

Inni bilen.

 Og siden vi var så kjekke kunder fikk vi denne av selger;



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar