tirsdag 26. mars 2013

Turer


Hei sann igjen !

Da er det en ny oppdatering fra meg.
Denne gangen starter jeg med turer jeg har vært på:
Tur med Gizze gutten.

Da jeg skulle ta bilde av han såg han først til høyre, så til venstre.



Han har nok misforstått litt.
Det er jo ikke når en skal ta bilde at en skal se sånn.
Ja,ja. Til slutt fikk jeg da tatt en bilde av han.


 En populær badeplass ved vannet. 



Tenk det er bare ca 3 mnd igjen til første sommer-måneden.
Da er det litt mere liv og røre her.

Dagen etter var jeg med "gjengen" på tur:


 

Turen denne gangen går til troll skogen.
Der har jeg lenge ønsket å gå.

Inngangen:

Turen var kjekk å gå, men bakken var skikkelig bratt.
Vel oppe måtte jeg sette meg ned å få tilbake pusten.







 Noen dager senere var det ny tur med gjengen.
Denne gangen gikk vi til vannet igjen:
 
 Halvveis er det på tide med litt tøy og bøy.
Gjør meg klar til å ta litt stepp:

 Opp på stenen


Og ned og klar igjen


Også opp igjen.


Gjenta dette x antall ganger.
Skal si at dette merket jeg godt i lårene, leggene og knærne.
Men jammen var det godt.



Og jammen meg har vi fått isflak her også.
Og for bare noen dager siden var det is her.


Det var litt om turene jeg har vært på.
No skal jeg blogge litt mere.
Velkommen tilbake

Klemz fra Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar