fredag 18. januar 2013

Litt oppdatering

Heisann igjen.
Da er det vel på tide med en lite oppdatering her.

Jammen er jeg treg.
I år tenkte jeg at jeg skulle bli flinkere med å oppdatere, 
men neida, det klarte jeg ikke. 



Jaja, her kommer vertfall litt nytt siden sist.

La meg begynne med litt jule-gaver:

Stolen min f.eks:



Den har jeg fått testet. Tror jeg har sittet i den i ca 2 timer
TILSAMMEN
siden den kom i hus.

Også var det disse flotte lampene: 

Som kom på plass da.

Var jammen meg ikke lett å ta bilde av de.


Men nydelige er de.

Litt handarbeid har jeg også fått gjort.
ER så glad for at jeg ikke har merket noe handarbeids tørke.
I fjor på denne tiden var jeg så "metta" på handarbeid,
at det var et ork å tenke på å gjøre noe.
Men hittil har det gått fint.

Jeg har bestemt meg for å slanke garnlageret mitt,
og siden jeg har masse sånne "utgåtte" garntyper,
fant jeg ut at det er en flott anledning til å strikke noen dukkeklær:



Denne kjolen er strikket i et sokker garn.Det er faktisk denne dukke genseren også.



Denne ble jeg ikke helt fornøyd med, så jeg får se hva jeg finner på.
Også holder jeg på med en dukke bukse;

Denne gleder jeg meg til å bli ferdig med, for den tror jeg blir fin.

Heklet vogn-teppe nr ?

Har mistet kontrollen på hvor mange jeg har heklet.

TIL meg selv;


Ja, tenk det.
Jeg lager noe til meg selv.
Dette er beg på en gardin kappe som jeg skal ha i stuen.
En kappe består av 4 deler (?) 
her ser du 2 deler.

Til slutt vil jeg vise deg 2 av pusene mine;


Tweedy og Theo.


Håper du har kost deg.

Legg gjerne igjen et spor etter deg, så kommer jeg på besøk.

Klemz fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Koseleg innlegg! Beundrar alle som kan hekle- både vognteppet og gardinkappa er nydelege. Ha ei fin hobbyhelg!

    SvarSlett